Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  • товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
  • товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Rybalka.ua.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

При виникненні будь-якого гарантійного випадку просимо Вас повідомте нам про те, що сталося за тел.: +380671141463 або +380958368667. Менеджер швидко вирішить, як бути у цій ситуації.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.

Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні або за адресою — повний список сервісних центрів.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються: модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, наприклад, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Оформити заявку на повернення можна, повідомивши нам про проблему за тел.: +380671141463 або +380958368667

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період.

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • Документ підтверджує оплату;
  • Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Rybalka.ua може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.

Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.

До таких товарів відносяться:

  • перопухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • рукавички
  • тюлегардинні та мереживні полотна
  • нижня білизна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • друковані видання
  • диски для лазерних систем зчитування із записом
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)
  • продовольчі товари (дитяче харчування тощо)

Чи поширюється гарантія на знижені в ціні або акційні товари?

Так, гарантія поширюється і на товари з категорії «уцінка» та «знижка».

Ми обов'язково фіксуємо зовнішній стан товару на момент його продажу та повідомляємо про це покупцю.