Компанія керується Законом "Про захист прав споживачів" у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.