Розлучившись із Savage Gear у США, Okuma потребував переосмислення та швидкої перемоги. Його рішення? З головою поринути у ринок приманок і зробити це не з одним, а з двома лівими партнерами. В результаті з'явився FishLab, бренд для рибалок, яким потрібні додаткові переваги.

Альянс між американською компанією з виробництва рибальських снастей, китайським виробником приманок та японським дизайнером, який на перший погляд може здатися малоймовірним, породив новий глобальний бренд. FishLab, нове ім'я у категорії приманок, є результатом партнерства між Okuma USA та Fish Inc. Lures, при розробці продукту якого у центрі уваги стояв відомий японський креативник Хіде Івасакі.

Шлях до партнерства розпочався, коли європейський бренд Savage Gear вирішив вийти на ринок США і розлучився зі своїм давнім дистриб'ютором Okuma. "На той час ми накопичили багатий досвід у продажу, просуванні і, що найважливіше, у процесі розробки приманок", - пояснює Джон Бретца, директор з розвитку продукції Okuma. "Незабаром ми зрозуміли, що наявність приманок також зробила нас сильнішим партнером для всіх наших поточних клієнтів, тому ми вирішили розробити власний бренд приманок FishLab."

Проте команда FishLab на чолі з менеджером з продукту Майком Беннеттом швидко зрозуміла, що її знань у галузі розробки та продажу приманок недостатньо для створення та запуску нового бренду. Отже, керуючий директор Okuma Чарльз Чанг звернувся до свого давнього друга Джекі Хсу, власника Fish Inc., про можливість спільної роботи над проектом.

"Ми знали, як розробляти та продавати приманки, виходячи з нашого досвіду роботи з Savage Gear, але Джекі Хсу - одна з основних причин, з яких ми змогли розробити та запустити бренд FishLab," - каже Беннетт. "У нього величезний досвід у розробці приманок та роботі з фабриками з виробництва приманок, а це саме те, що нам було потрібно. Це дозволило нам одразу приступити до розробки унікальних приманок для ринку США. Fish Inc. – це дизайнерський будинок, який займається всіма Розробками та виробничою координацією: час для нашого вирівнювання був ідеальним, вони щойно закінчили розробку та тестування нової лінійки приманок для морської води, яка мала стати нашим наступним кроком у дизайні FishLab. США, посиливши наші спільні пропозиції як для прісноводних, так морських ринків."

Ще однією перевагою партнерства Сюй став колосальний талант японського дизайнера принад Хіде Івасакі. "Я не можу сказати достатньо про цього хлопця, - каже Бретца. «Він дійсно один із найкращих людей, з якими я працював у рибальській галузі, коли справа доходить до загальної розробки продукту."

FishLab швидко завоювала підтримку роздрібних торговців, включаючи Dick's Sporting Goods, Sportsman's Warehouse та Turner's Outdoorsman, тоді як поширення було збільшено завдяки Big Rock Sports. Огляди ЗМІ були більш ніж сприятливими: нагорода ICAST від Tackle Tour назвала Hard Bluegill вибором редакції.

Серед інших успішних продуктів - Mad Eel ("шалений вугор")

та Rattle Toad ("гримуча жаба").

Будучи сповнений рішучості розвивати бренд, Okuma забезпечила його достатніми ресурсами з точки зору як числа, так і досвіду. FishLab користується перевагами відділу продажів Okuma, що добре зарекомендував себе, складається з дев'яти різних груп представників і 50 торгових представників, що ведуть дилерський і дистриб'юторський бізнес у США та Канаді. Внутрішній відділ продажу, очолюваний досвідченим Семом Бреннером, працює безпосередньо з мережею торгових представників, а в галузі маркетингу FishLab приєдналася до брендів Okuma та Soft Steel під крилом повного відділу маркетингу.

При розробці продукту Деніел Рамос допомагає Бретце та Беннетту у питаннях, пов'язаних із запуском та тестуванням продукту. "Вода - це наша лабораторія для всіх розробок та випробувань, рушійна сила всього, що ми робимо," - каже Бретца, даючи уявлення про торгову марку. "Тестування плавання, як на етапі проектування, так і на етапі виробництва, є найбільш важливим аспектом FishLab. Ми націлені на тих рибалок, яких не влаштовує те, що зараз є на ринку. Ми звертаємося до тих рибалок, які налаштовують існуючі приманки і роблять все можливе, щоб дати собі конкурентну перевагу."